LANDINGSPAGINA

EEN PRODUCT OF DIENST AAN HET PROMOTEN? WIJ MAKEN EEN PROFESSIONELE LANDINGSPAGINA VOOR JE

Wil je een bepaalde dienst of product promoten via Advertenties, email of Social Media dan kan je het beste gebruik maken van een landingspagina.

Wat is een landingspagina?

Een landingspagina is een op zichzelf staande webpagina, speciaal gemaakt voor een marketing- of reclamecampagne. Het is waar een bezoeker “landt” nadat hij op een link in een e-mail of op advertenties van Google, Bing, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter of soortgelijke plaatsen op het web heeft geklikt.

In tegenstelling tot webpagina’s, die meestal veel doelen hebben en aanzetten tot verkennen, worden landingspagina’s ontworpen met één focus of doel, bekend als een oproep tot actie (of kortweg CTA-Call To Action).

Buiten dat je op een landingspagina een specifiek product of dienst promoot wil je ook altijd de email van de bezoeker collecteren zodat je toekomstige promoties direct naar hun email kan sturen.

Dit bereik je het beste door de bezoeker een incentive aan te bieden zoals een gratis e-book of een gratis product in ruil voor hun email.

Een voorbeeld van een landingspagina is onze eigen landingspagina via Facebook voor onze acties. Deze kan je hier bekijken.

landingspage
Waarom Een Krachtige Landingspagina?
  1. Eerste Indruk: Jouw landingspagina is vaak de eerste kennismaking met potentiële klanten. Een impactvolle eerste indruk vergroot de kans op betrokkenheid en conversie.

  2. Focus op Conversie: Anders dan reguliere webpagina’s, is een landingspagina specifiek ontworpen om bezoekers aan te moedigen een bepaalde actie te ondernemen, zoals een aankoop, inschrijving of aanvraag.

  3. SEO-Kracht: Geoptimaliseerde landingspagina’s kunnen de zichtbaarheid van jouw merk vergroten, waardoor ze gemakkelijker worden gevonden door zoekmachines en potentiële klanten.

Offerte Aanvraag

Interesse in*:

Voor wie?

Voor elke ondernemer die een product, dienst, service of een event wilt promoten met het doel zoveel mogelijk omzet, nieuwe cliënten/geïnteresseerden te generen of om zoveel mogelijk emails te collecteren.

Toro Media ontwerpt landingspagina’s waarbij zowel het product, dienst, etc wordt gepromoot alsmede emails van de bezoekers tracht gecollecteerd te worden zodat je email lijst groeit en je toekomstige promoties direct naar hun inbox kan versturen.

Wanneer?

Wanneer je een promotie uitvoert via Zoekmachine advertenties (Google,Bing) of op Sociaal Media zoals Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok etc.

Het beste resultaat haal je wanneer dit betaalde promoties zijn maar gratis leads genereren is natuurlijk ook mogelijk maar kost veel meer tijd.

 

Scroll naar boven